poniedziałek, 16 lutego 2015

Tort z okazji Chrztu Świętego



Chrzest Święty mojej córeczki był dla mnie bardzo ważnym wydarzeniem. Bardzo chciałam żeby ten dzień był wyjątkowy i taki był:) Ale nie o tym miała być mowa. Pokażę Wam dziś jaki torcik wymyśliłam na tą szczególną uroczystość.



Był to prostokątny, biały tort ozdobiony różowymi kwiatuszkami w kilku wielkościach. Na środku umieściłam białe, wytłaczane serduszko, a na nim maleńką, śpiącą dziewczynkę i motylka. Oczywiście nie mogło zabraknąć napisu o tym jaka to okazja:)








Przy okazji pokażę Wam co wymyśliłam dla gości, którzy przybyli na naszą małą uroczystość. 


Na pamiątkę każda osoba otrzymała 2 ciasteczka, serduszko z datą i napisem: chrzest Zuzi, oraz sukieneczkę ozdobioną małymi różowymi kwiatuszkami. Opakowanie zawiązane było wstążką z wykonanym przeze mnie bilecikiem z wierszykiem i datą chrztu naszego maleństwa:)




Źródło: własne projekty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz