niedziela, 22 lutego 2015

Karczochowe kurczaki i królik



Nie wiem jak Wam, ale Wielkanoc poza pisankami oczywiście, kojarzy mi się z kurczaczkami i króliczkami, więc nie mogło ich po prostu zabraknąć. Dziś pokażę Wam co można wyczarować używając wstążki - głównie w odcieniach soczystej żółci i brązu, a do tego odrobinę filcu, kilka małych dodatków i gotowe:)


U góry kurczak w białej skorupce na zielonej trawce. A poniżej zakochana para, Pan i Pani kurczak:)





A co powiecie na podobną parę kurczaków, ale ukrytą w brązowym koszyczku?



Te z kolei wymyśliłam dla dwójki małych szkrabów. Dla starszego brata - duży kurczak w koszyczku, a dla młodszego odpowiednio mniejszy, ale tak samo wykonane by nie było kłótni:)




 Wspominałam na początku o króliczku no i jest nasz mały kolega, taki trochę nieśmiały, ale nadrabia urokiem osobistym:)





Zostały jeszcze moje małe słodziaki - kurczaczki i króliczki w mini wersji, mój synek był nimi zachwycony:)



Fot. by Marta

Źródło: część pomysłów zaczerpnięta z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz