poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosenne kartki i album


Wiosna, już czuć ją w powietrzu. Ptaszki cały dzień ćwierkają, na drzewach pojawiają się już pierwsze pączki, a w moim parku gdzieniegdzie rosną piękne krokusy i przebiśniegi:)

Nastrojona optymistycznie w minioną sobotę brałam udział w warsztatach dotyczących tworzenia kartek. Było naprawdę świetnie, miła atmosfera, fajni ludzie i ogromna dawka niezbędnych informacji co jak i dlaczego:) jestem tak pozytywnie nakręcona, że najchętniej już dziś siadłabym i poczyniłabym kilka kolejnych kartek, ale niestety muszę uzbroić się w cierpliwość i spokojnie poczekać na zamówione materiały bo bez nich ani rusz:)

Ale już dziś prezentuję Wam moje warsztatowe wypocinki:)
Dwie wiosenne, ukwiecone kartki, wielkanocne jajo i taga nadającego się na prezent ślubny lub urodzinowy.








Zapomniałam dodać, że warsztaty były dwuczęściowe. Druga część dotyczyła robienia scrapbookingowych albumów na zdjęcia, zapiski, sentencje, wiersze, co tylko dusza zapragnie. Przyznam, że pierwszy raz miałam możliwość wykonania takiego cuda i wiecie co? zakochałam się:) Ta forma jest bardzo pracochłonna, materiałożerna, ale efekty są niesamowite i warte zachodu:)










Zarówno kartki jak i album wykonywane były według porad i pomysłów Doroty, która była naszym warsztatowym Guru. Zainteresowanych zapraszam na jej bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz