niedziela, 12 kwietnia 2015

Tort pizza



Wiecie jak to jest, kiedy przychodzi do wymyślenia czegoś dla najbliższych czasem w głowie ma się czarną dziurę. Tak miałam tym razem. Mój szwagier Michał ma dzisiaj urodziny, znamy się od blisko 11 lat, a jak przyszło do zrobienia tortu niespodzianki przez dłuższą chwilę nie wiedziałam co upiec. Główka pracowała i w końcu wykombinowała, że skoro szwagier bardzo lubi pizzę to może taki tort sprawi mu frajdę:) Mam nadzieję, że trafiłam:)




 Tort wyglądał jak prawdziwa pizza, tylko na dość grubym cieście hihi:) Wypieczone ciasto pokryłam sosem pomidorowym, szynką, pieczarkami, papryką zieloną i czerwoną, kukurydzą, czarnymi oliwkami i sporą dawką sera. Wszystkie składniki były jadalne i oczywiście baaardzo słodkie:)



Dziękuję za każdy komentarz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz