środa, 3 kwietnia 2019

Papier jest magiczny


Wiecie, że papier jest magiczny???? Niby takie oczywiste, a jednak:) Choć używam papieru niemal codziennie, to jego "prawdziwe" oblicze poznałam dopiero ostatnio podczas pobytu w przedszkolu, do którego uczęszcza moja córka. Byłam poproszona o zaprezentowanie swojego hobby jakim jest cardmaking, ale wiadomo że dzieciakom należy pokazać je w sposób budzący jakiekolwiek zainteresowanie. Pierwszą rzeczą, która przyszła mi do głowy było wykorzystanie bajek. Nie miałam za wiele czasu na przygotowania, ale udało mi się poczynić kilka kartek z ulubieńcami naszych dzieci. Była Peppa, Masha, Strażak Sam, Zygzak, Star Wars, Lego i Psi Patrol. Budowałam "napięcie" pokazując kartki od najprostszych, aż do boxa który eksplodował:) I wiecie co? Reakcja maluchów była niesamowita! I przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Były całkowicie oczarowane tym czego mogli dotknąć, otworzyć, poruszyć czy nawet zagrzechotać. Może dlatego tak chętnie uczestniczyli w warsztatach kartkowych, które mogłam dla nich poprowadzić. To były moje pierwsze warsztaty i to jeszcze dla dzieciaków, ale wyszły rewelacyjnie. Maluchy są mega kreatywne, z pełnym zaangażowaniem zabrały się do pracy i stworzyły cudne wielkanocne kartki, które podarują swoim bliskim. A czas, który mogłam z nimi spędzić był niezapomniany:) 






















Dziękuję za odwiedziny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz