wtorek, 30 sierpnia 2016

Pamiątka z wakacji



W tym roku udało się nam wybrać na rodzinne wakacje nad nasze polskie morze. Ponieważ to była taka pierwsza wyprawa większą ekipą z naszymi dzieciakami, postanowiłam w ramach podziękowania przygotować małe pamiątki dla najbliższych. 
Wśród wakacyjnych zdjęć wybrałam jedno, na którym jesteśmy wszyscy razem, przetransferowałam je na odpowiednio przygotowaną deseczkę, z szablonów wykonałam nazwę miejscowości, w której byliśmy i rok (bo to w końcu pamiątka na lata) oraz kotwicę. Do tego muszelki zebrane nad morzem i bursztyny. 
Z drugiej strony dla mojej mamy wybrałam takie nasze babskie zdjęcie,a dla siostry i jej narzeczonego ich wspólną fotkę, bo gdyby nasze mordki się im znudziły, to będą mieć tylko swoje hihi:)





Foto by Marta

Dziękuję za odwiedziny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz