poniedziałek, 26 stycznia 2015

I stało się...

Witam serdecznie w moim zakątku, domowym zakątku Eli:)
Nazwa nie przypadkowa bo ten blog nie będzie o modzie, plotkach, czy podróżach, to będzie blog o tym co można wyczarować w domowym zaciszu, choć hmm u mnie to raczej spokoju nie znajdziesz bo moje kochane robaczki z natury raczej nie należą do cichych dzieci:) ale pomimo tego czasem udaje mi się zrobić coś fajnego, czym z chęcią się z Wami podzielę. 
Mój problem jest taki, że zachwycam się tysiącem rzeczy na raz, więc z pewnością pojawią się tu przepisy na moje ulubione wypieki, desery i inne słodkości, trochę robótek na drutach, szydełku, ciut haftu, scrapbookingu, propozycji dekoracji i to, co tylko przyjdzie mi do głowy, a mogę wykonać to samodzielnie, nie wychodząc z domu.
No cóż nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko zaprosić Was do częstych odwiedzin:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz